Презентація книги "На долоні світу"
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D1%82%D1%8E%D0%BA_%D0%93%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0?fbclid=IwAR1eCK-mBmWjC7ziqESFFc8kM8TPs2wZcpcdy37r06rAqEAFgPTcYhvhQv0
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B8%D1%82%D1%8E%D0%BA_%D0%93%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B0?fbclid=IwAR1eCK-mBmWjC7ziqESFFc8kM8TPs2wZcpcdy37r06rAqEAFgPTcYhvhQv0
Митюк Ганна Олександрівна
Посада: Вчитель початкових класів
Освіта, освітньо-кваліфікаційний
рівень: Вища, спеціаліст вищої категорії
Назва навчального закладу, який
закінчила:
Національний
педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова
Спеціальність за дипломом: Початкове навчання
Кваліфікація за дипломом: Вчитель початкових класів
Дата прийому на роботу: 15.08.1989р.

Найкращий учитель для дитини той,
хто духовно спілкуючись із нею,
забуває, що він учитель, і бачить
у своєму учневі друга, однодумця.
В.О.Сухомлинський
Коли мене запитують, чому саме обрала професію вчителя початкових класів, дуже б хотілося відповісти, що у мене була хороша перша вчителька, але це не так...
Коли я навчалась, у нас щороку змінювались учителі. Не тому, що йшли зі школи. Тому, що працювали за системою : 1 вчителька постійно веде 1-й клас, інша - 2-й, інша - 3-й...І так з року в рік... Напевне, так легше проводити уроки, вчити одне і те ж... Тому спогади - різні...
Пам'ятаю, як О.С. переконувала нас, першокласників, що в індика 4 ноги. Коли ще і ще раз перепитувала кожного: - Скільки? Усі підтримували авторитетну учительку: - В індика 4 ноги..
...Мої перші 5 учителів запам"ятались - хто лагідним голосом, хто строгістю.
Перший класний керівник - молода вчителька математики та фізики М.П. залишила в серці доброту, любов, та неймовірну посмішку. Вчителі П.Т., Н.К, посіяли у моєму серці любов до літератури та читання, бажання пізнавати світ.
У 8 класі я прочитала 2 томи творів В.Сухомлинського. О, як я тоді замріялась про Школу Під Голубим Небом! Про те, як водитиму своїх учнів на природу, що їм буду розповідати! Саме у Сухомлинського я прочитала, що людина за життя може прочитати від 2000 до 3500 книг. Я тоді багато читала, вела читацькі щоденники, записувала прочитані книги. Згодом записувати перестала, а читати - дуже люблю!
На другому курсі, після успішної педпрактики у 25 школі Хмельницького я написала такі окрилені рядки:
Урок - це свято, свято кожен раз!
Буденності тут не повинно бути -
з новим натхненням я іду у кас,
щоб серцем своїх учнів осягнути.
Так хочеться до кожного дійти,
за успіхи від радощів обняти...
Урок - це свято, це душі порив,
який зуміла дітям передати.
Погоджуюсь із ними досі, хоча розумію, що не кожен урок буває святом.
Уроки – це не інформація -
співпраця й відкриття!
Формується майбутнє нації,
знання вплітаючи в життя!
Дитина – цінність і мета
освітнього процесу!
Творець щасливого життя!
Творець прогресу!
Люблю кожен свій клас. Пам'ятаю усіх випускників. За 4 роки навчання звикаєш до кожного, стаєш близьким і рідним. Для мене кожна особистість учня нагадує книгу - зі своїм змістом, своєю цінністю, своїм стилем вираження.
Із кожним класом я також зростаю у професійності, збагачуюсь, здобуваю цінний досвід. Іноді, буває прикро, коли згадую, що чогось не додала своїм попереднім класам, кудись не поїхали, чогось не зробили... Хоча, якщо чесно, повторюватись не люблю. Жодного разу не провела однакового уроку. Вважаю, що кожен учитель, особливо початкових класів, повинен уміти: дивувати і дивуватись, створити атмосферу психологічного комфорту і радості пізнання, спілкування. Люблю своїх учнів, свою школу, свою професію. Я - щасливий учитель!
Школа, у якій я навчалась. Шкода, але зараз тут навчається менше учнів, ніж у мене в класі.
Інтерв'ю у газеті про освітній проект за яким працюю
Поради тим, хто віддає своє серце дітям
Завжди посміхайтесь.
Любіть кожну дитину і вчіть щастю любові.
Поповнюйте свої знання і вчіть щастю знань.
Проявляйте інтерес до життя дитини.
Допомагайте дитині знайти своє “я”.
Радійте, коли дитина досягає успіху.
Культивуйте в собі великий дар терпіння.
Говоріть з дітьми спокійно.
Висловлюйте дітям подяку за роботу на уроці.
Слухайте своє серце, бо тільки своїм серцем дійдете до сердець дітей.
Рецепт учительського щастя
Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім намажте на шматок відпущеного вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Рецепт
приготування хорошого уроку
Візьміть дюжину найкращих емоцій. Ретельно відберіть тільки ті, що позбавлені розчарувань,
Візьміть дюжину найкращих емоцій. Ретельно відберіть тільки ті, що позбавлені розчарувань,
злопам’ятності та злості.
Після того, як ви відібрали ці дванадцять емоцій, розділіть їх на п’ять (або шість чи
сім) уроків, які вам доводиться проводити кожного вашого робочого дня.
Додайте до кожного свого уроку:
12 порцій мудрості,
11 порцій терпіння,
10 порцій хоробрості,
9 порцій працездатності,
8 порцій оптимізму,
7 порцій відданості своїй справі,
6 порцій вільнодумства,
5 порцій доброти,
4 порції відпочинку й турботи про здоров’я,
3 порції гумору,
2 порції такту,
1 порцію віри в кожного свого учня.
Для того, щоб додати гостроти та насолоди вашому уроку,
додайте до нього ложечку гарного настрою, скибку нерозсудливості, за смаком розваги,
обов’язково додайте гри й рясно посипте все гарним добрим гумором.
А тепер налийте любов до дітей і збийте все енергійними
рухами, не допускаючи застою.
Поставте вашу страву на вогонь дитячих сердець.
Прикрасьте свою страву посмішками, родзинками та гілочками радості.
Перед подачею учням урок сервірується спокоєм, самовідданістю
та професіоналізмом учителя.
Чітко додержуйтесь цього рецепту, у точності дотримуючись інгредієнтів
страви при підготовці кожного свого уроку.
Сім золотих правил для вчителя
1.Треба любити те, що робиш. І йти вперед крок за кроком.
2. Інтелігентом не можна прикинутися.
3. Ввічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим.
4.”Магічна десятка”:порахуйте до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим.
5. Мудрець шукає все в самому собі , нерозумна людина – в іншому.
6. Жодна велика перемога неможлива , якщо її не передує мала перемога над самим собою.7. Перші кроки завжди найважчі.
2. Інтелігентом не можна прикинутися.
3. Ввічливість виховується тільки ввічливістю і нічим іншим.
4.”Магічна десятка”:порахуйте до десяти, перш ніж дати волю своєму гніву. І він видасться вам безглуздим.
5. Мудрець шукає все в самому собі , нерозумна людина – в іншому.
6. Жодна велика перемога неможлива , якщо її не передує мала перемога над самим собою.7. Перші кроки завжди найважчі.
Немає коментарів:
Дописати коментар